fredag den 14. september 2007

Man burde have fødselsdag noget oftere.. :D

Som nogen måske har bemærket var det min fødselsdag idag.. Jeg har ikke fejret noget, for jeg har hverken tid eller råd.. Sådan er det nu næsten hvert år meeeen.. I år har der dog alligevel været en lille ændring til det bedre..

MARTIN HUSKEDE MIN FØDSELSDAG!!!!

Jep! Det er store sager.. Hverken sidste eller forrige år huskede han det såe.. :D Og jeg har ikke en gang mindet ham om det..

Nåmen tilbage til tråden og alle billederne som du måske har bemærket..
Sagen er den, at når man har skrevet hej og goddag i en bestemt tråd inde på The DigiTalkShop så får man en masse mails med koder som man kan købe for.. Det samme gælder åbenbart når man har fødselsdag. I hvert fald har jeg idag modtaget en mail med læssevis af koder.. Nogen af dem gav 2$, de fleste gav 5$ og en enkelt gav hele 10$.. En del gav procenter når man handler, men dem har jeg gemt til senere hvor der måske er lidt større overskud i kassen.
Jeg har ikke brugt alle koderne, for nogen af dem var ikke lige min stil. Noget af det jeg har fundet ville jeg aldrig købe hvis jeg selv skulle betale for det, men det skal nu nok blive sjovt at se hvad jeg kan få ud af det.. :D

Nedenstående billeder er nogen af de ting jeg fik "med hjem".. Jubii!!!









2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen - hvad har du du gjort siden vi skal have sådan et stormvejr, hæhæ.
    Sikke en masse fede ting - må da vist lige sikre mig at min fødselsdag er noteret derinde ;-)
    Glæder mig til at se, hvad du får lavet med det.
    Fortsat god dag

    SvarSlet
  2. TILLYKKE! wow nogen seje ting du har fået samlet sammen :) Glæder mig til at se dem brugt!

    SvarSlet