søndag den 1. marts 2009

Cybercrop..

Idag var der digitalt cybercrop hos Scrapsisters.. Jeg så det faktisk kun ved et tilfælde, men min lørdag var fri, så jeg blev nødt til at være med. Jeg elsker udfordringer og dette var ingen undtagelse.

Jeg nåede to udfordringer, men kan desværre kun vise det ene.

Dette var en template udfordring som jeg vel burde være på hjemmebane i, da det hovedsageligt er templates jeg sælger i min butik. Men.. *rødme* jeg har ikke selv lavet et layout med en template i 1½ år så jeg følte mig liiiidt rusten. ;)

Billederne er fra sidste efterår, hvor Gåsen og jeg var på opdagelse i Frb. Have. Laura var pjattet med snebærrene, og jeg tror hun kunne ha' plukket dem alle hvis ikke jeg havde været lidt efter hende. Hun syntes det var SÅ sjovt at lægge dem på jorden og trampe på dem, for så smældede de nærmest. Ænderne var også sjove, men vi havde desværre kun et halvt pølsebrød med, så det var ikke alverden de fik af os.





Layoutet drillede mig lidt. Templaten havde rigtig mange papirlag så det blev hurtigt meget rodet at se på, men efter lidt legen med farverne, så kontrasterne ikke blev så vilde, har jeg egentlig fået et ok resultat frem synes jeg. Jeg er ikke helt færdig med skyggerne endnu, men jeg løb tør for tid, så det blev sådan det blev. :) - ja, ved godt der også mangler en bolle over å'et.. Det kommer det kommer.. Hastværk er lastværk!

1 kommentar:

  1. Skønt digiscrap du laver - både layouts og templates;
    - Jeg har faktisk også købt nogle af dine og dine kollegers ting til når jeg skabs-digi-scrapper - ha ha ;-)

    SvarSlet