fredag den 3. december 2010

Nøjagtig EEN dag..

Ja, så længe holdt min plan om at blogge hver dag op til jul.. Skide flot Sine!

Igår gik af sig selv uden de helt store udsving. Den største begivenhed var nok, at jeg fik sendt en ansøgning afsted, til en stilling jeg rigtig gerne vil have, så der må gerne krydses fingre!

I dag var god, selvom der naturligvis også var skår i glæden.
Sagen er den, at jeg ikke har fået nogen løn i denne måned. Jeg ved godt hvis skyld det er, og det er ikke min! Til gengæld troede jeg at det var gået i orden, og at jeg ville få lønnen udbetalt idag, men i morges da jeg tjekkede, var der stadig ingen løn.. :(

Jeg har således brugt meget af dagen på at bande over PwC, som administrerer vores lønninger, idet de ikke var til at komme i kontakt med, nærmest ligemeget hvilken vej man gik. Endelig lykkedes det så, og jeg kunne sluttede arbejdsugen med en mail der fortalte, at der var blevet indsat aconto løn på min konto.. Som jo så selvfølgelig godt nok først figurerer på min konto på mandag.. Grr!

Nåmen heldigvis er der da eni husstanden der kan tjene penge (og som rent faktisk får sin løn udbetalt) og jeg kunne derfor glædeligt berette overfor en ualmindelig flink bankdame, at de faste udgifter ville blive dækket ind idag.
Tak skat! :D

1 kommentar:

  1. Kære Sine.

    Jeg hedder Rikke Skov og arbejder hos PwC med ansvaret for den afdeling, der tidligere har administreret løn-opgaver.

    Vi har solgt aktiviteten, men jeg kan sagtens få de nye samarbejdspartnere i tale.

    Og jeg vil i hvert fald gerne have mulighed for at rydde op i det, hvis det rent faktisk falder tilbage på os.

    Vil du ikke give mig et kald på 2588 4102, så jeg kan høre hele historien? Og vi er sikre på, vi kan undgå det fremover.

    Håber dagen i dag bliver bedre!

    Mange hilsner

    Rikke

    Rikke Stampe Skov
    Mobil 25884102
    Mail rks@pwc.dk

    SvarSlet