lørdag den 27. januar 2007

Still not getting better..

Well this is probably the most depressing blog EVER! We're still not getting the least bit better. Laura is coughing her lungs out, and my nose just keeps on running.
Yesterday my mother came to visit, but even that didn't seem to help. I just hope that we are fit to go to daycare/work on monday. :) I've still got my fingers crossed!

Well I guess there's nothing new to write about then. Not the least bit of exitement around here so I guess I'll be off for now..

If anyone knows a good joke please share!! ;)

2 kommentarer:

  1. Dumme unge :o) Tillykke med bloggen... :o)
    Der er vist ret meget du ikke fik fortalt, da jeg var ovre i går!
    Jeg syns nu at Gåsen var i bedring da jeg tog af sted.

    SvarSlet
  2. Hej Sine.

    Jeg fandt lige din blog. Jeg glæder mig til at følge lidt med i, hvad der sker for dig!

    SvarSlet