søndag den 22. april 2007

Photoshop..

Lindse postede idag en hyldest til en dame der hedder Jessica Sprague som laver ugentlige tutorials til hvordan man scrapper digitalt samt hvordan man kan bruge digitale elementer på sine papirlayouts. Jeg faldt over en gennemgang af hvordan man kan se baggrundspapir igennem sit billede.. Her er mit færdige resultat:



Det blev godtnok noget mørkt, men jeg kunne ikke lige få mig selv til at tilføje farve, og egentlig er jeg ret glad for resultatet. :)

Baggrundspapir: Janel Kretschman aka Pink Poodle Studios, Tina Chambers childhood overlay (freebie), Kirsty Ann stjerne og doodle rub-ons, Overlayet rundt i kanten kan jeg skisme ikke finde ud af hvor jeg har fra..

2 kommentarer:

  1. WOW hvor ser det SUPER godt ud!! Det er vildt flot i sort og hvidt - det må jeg prøve!!

    SvarSlet
  2. Hold da op manner :o) sejt du!!

    SvarSlet