mandag den 15. oktober 2007

Her og der og alle vegne..

Jeg er blevet tagged.. Både det ene og det andet sted..

Heidi aka Angely taggede mig først, så nu skal jeg fortælle 7 sandheder om mig selv.. Pyh!!

Allright, så er I også selv ude om det..

1) Jeg er en haj til minestryger, og er stolt af det!
2) Jeg har svært ved at lave kontraster når jeg scrapper, men jeg prøver!!
3) Jeg er jomfru.. Jo, det er jeg altså! ;)
4) Jeg vil gerne giftes i kirke engang, men tviler på at jeg nogensinde bliver det
5) Jeg vil ikke udelukke at vi måske flytter til Jylland engang..
6) Jeg er stolt af min familie!
7) Jeg er genert

Det der med at sende posten videre vil jeg undlade, da jeg tror alle har fået den efterhånden.. Men tak for at jeg måtte være med i klubben. :D

Diana har også tagged mig.. Eller hvad det nu hedder når man får tildelt en award.



Jeg er meget beæret over denne award, for jeg er ellers utrolig dårlig til at kommentere på folks blogge, men Diana sludrer jeg nu jævnligt med ved siden af bloggen (msn/hello/whatever) så jeg tror gdt hun ved at jeg holder øje med hende alligevel.. *G*

Jeg vil gerne sende awarden videre til Marianne og Karen
Fordi de begge er rigtig gode til at kommentere og fordi jeg synes at deres blogge er spændende.. :D

1 kommentar:

  1. AAAhhhh, det er godt at der lige kommer en lejlighed til at høre at der er en chance for at I kommer hjem igen :o)

    SvarSlet