søndag den 18. maj 2008

Buhuu...

Æv altså.. Mit minikit for sidste uges udfordring klarede desværre ikke cuttet.. Lige nu er jeg naturligvis super træt af det, og synes klart at der var nogen af de andre der burde være røget før mig.. LOL
På trods af dette har det været inspirerende at være med, men en runde hvor reglen er, at der ingen regler er, har ikke lige været min stærke side.. Lidt det samme som at skulle skrive fristil i skolen.. Øv! ;)

Til gengæld gik jeg videre i template runden så der er stadig håb forude.. LOL

Både kit og template ligger som freebies i min shop.. Dog kun indtil næste søndag.. :)

3 kommentarer:

  1. Bare ærgerligt Sunny Boy, op på hesten igen ;-) dejligt du gik videre med tamplate :-)

    SvarSlet
  2. Ja, kom tilbage! Du er dygtig! Og templates'ene røg da lige ind på min harddisk :O)

    Følger dig spændt de næste (forhåbentlig MANGE uger).

    Inspirerede hilsner fra
    /Sofie

    SvarSlet
  3. Ærgeligt at du ikke gik vider med kittet. Men du må bare kæmpe dig videre med templetes'ne.... :-)

    SvarSlet