mandag den 9. juni 2008

Sløret løftes.. ;)

Som nogen ellers har tippet på er jeg IKKE gravid!! ;)


Nææ jeg er såmænd bare blevet designer endnu et sted.. Wee!!
Jeg har vidst det lææænge, men er først blevet launchet idag, så nu må vi se hvordan det går.. Det er et tysk site, men der er dog en engelsk sektion, så også de ikke tysk kyndige også kan læse med.. ;)
Skynd jer at kigge ind til Hot Spot Scraps!!!

Nu er status altså således at jeg selvfølgelig har min egen shop.. Hos Scrap Orchard, hvor jeg forhåbentlig går i luften på fredag med udsalg og hele pivetøjet, sælger jeg templates og hos Hot Spot Scraps sælger jeg nogenlunde det samme som i min egen biks + hvad der måtte komme af collab-kits.. :D

4 kommentarer:

  1. Super Sine ;) Tillykke med det hele :)

    SvarSlet
  2. Altså gravid havde da også været lidt hyggeligt, så havde du haft endnu et "scrap-offer" - meeen det er sq også for sejt at du nu er designer TO steder. Tillykke med det :0)

    SvarSlet
  3. Tillykke!
    Nu får du travlt. Jeg får da helt sved på panden for dig af at tænke på at du er designer to steder + har egen bix.
    Held og lykke med det hele!

    /Sofie

    SvarSlet
  4. TILLYKKE :-)) husk nu at sigte efter din seng når det bliver nat!!!! Held og lykke med alt hvad du har gang i :-)

    SvarSlet