søndag den 20. juli 2008

Måske jeg lige skulle huske at poste mine fradags templates..

Tsk tsk.. Jeg tror aldrig jeg bliver sådan rigtig god til at blogge.. Dagbøger kommer jeg heller aldrig længere end et par uger med, så bliver de pænt gemt af vejen..
Jeg vil dog gerne forsøge, i det mindste en gang om ugen at poste et indlæg, og de her templates er jo en udemærket undskyldning hvis ellers jeg husker det..





De kan alle fåes her - Block O'brad er endda stadig på tilbud!! :D

Til gengæld skal man til at skynde sig, for fra på fredag stiger priserne en smule. Jeg skal til at sælge CU venligt (commercial use) og her er priserne gerne noget højere, da man så har tilladelse til at videresælge dem som f.eks quickpages. For at undgå forvirring med om man bruger dem til det ene eller det andet, har jeg besluttet at slå halv skade og nøjes derfor kun med at hæve priserne en lille snas.. :D
Som godtgørelse for prisstigningen tilføjer jeg dog templates'ne i en US lettersize (8,5x11") Vores A4 er ca 8x11" så det er ikke så svært at fikse dem så de passer dertil også. :)

1 kommentar:

  1. Lækre templates :-)
    Ja jeg syns nok du er lidt sløv til at blogge ;-)

    SvarSlet