lørdag den 24. januar 2009

Der var da også lige..

Nåja.. Jeg har indsendt de seneste layouts til validering i den ADSR konkurrence som Diana og jeg er med i..

På det første her skulle man have mindst tre rammer og ingen billeder.. Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle stille op med den udfordring, så det tog lidt tid at komme igang. Jeg endte med at lege lidt med lag og skygger og fletten op og ned med de forskellige elementer..

Credits


Den sidste challenge i denne uge var et roadblock. Det vil sige at der kun var et layout der skulle afleveres. Jeg fik æren og det betød at jeg skulle lifte et af Dianas layouts. Det var dog ikke som så, idet jeg først skulle flippe det enten horisontalt eller vertikalt og dereftere dreje det 45 grader. Jeg skulle også bruge det samme antal elementer som Diana havde brugt på hendes.

Her er det layout jeg liftede, og her er det layout jeg kom frem til.. :)


Martin bryder sig af en eller anden grund ikke om det, men jeg er nu ret vild med det. :D
(kan du se hjertet ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar