onsdag den 25. februar 2009

Slut prut..

ADSR udfordringerne er ovre.. Faktisk sluttede de allerede i søndags, men det er vist ingen hemmelighed at jeg ikke er det hurtigste dyr i skoven når det kommer til blogging..

Det sidste layout var en hård nød at knække.. Vi skulle lave et dobbelt layout og der var temmelig strenge regler for hvad der måtte være ig især ikke måtte være på vores layouts.

Jeg var færdig med min side først hvilket ikke var noget under da Diana er sprunget ud som læsehest. ;)

Jeg har været der, og jeg ved at hun ikke kan gøre for det - jeg håber bare at hun ikke har knyttet sig alt for meget til mine bøger, for jeg bliver nødt til at læse dem igen.. LOL!

Bøgerne jeg taler om er Twilight Sagaen.
Jeg ved godt at bøgerne i virkeligheden er ungdomsbøger, men de er bare SÅ godt skrevet!! Det er fuldstændig umuligt ikke at forelske sig bare en lille smule i Edward.. Suk!
Jeg indrømmer det.. Jeg er fortabt.. Som Bella så fint udtrykker det det: "I was unconditionally and irrevocably in love with him"

Nå men alle disse hjertesuk fører jo til noget - nemlig det her dobbeltlayout. Diana og jeg var blev ret hurtige enige om at vi skulle prøve at scrappe disse bøger..
Som sagt var jeg først færdig, og havde naturligvis dannet mig en helt anden idé af hvordan Dianas side ville komme til at se ud, end den idé som hun havde, så for at se min vision live, blev jeg nødt til at prøve at samle mine egen sider..



Credits

Hvis nu du bliver nødt til at vide hvad Twilight er, så klik HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar