fredag den 21. maj 2010

Concrete Princess..

Vi har haft endnu en runde "Telephone Tag" på Scrap Orchard. Du ved, den leg hvor man sidder i en rundkreds og der er en der hvisker en sætning til den næste, og den næste skal så hviske beskeden videre..
Denne leg er så blever overført til scrapbooking, hvor den første laver et layout og sender det til den næste som så skal lave et lift og sende videre.. You know the drill.. :D

Dette blev mit bidrag til denne runde:


Hvis du vil se de andre layouts der ledte til dette, kan du klikke HER.

Som du måske har bemærket på mine seneste layouts, har jeg fået et crush.. Jeg er madly deeply in love med de iturevne billedrammer som Shen aka Creashen har lavet..


Jeg tror ikke at jeg på nuværende tidspunkt kan lave et layout uden.. LOL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar