lørdag den 22. marts 2008

Bum bum...

Idag har været endnu en dag med et ikke særlig vildt besøgstal i Zoo. Hos mig har tiden stort set stået stille siden kl 9 i morges. På sådanne dage er diverse sider med onlinespil rigtig gode at kende.
Her i Zoo er favoritterne mangespil.dk og for mit vedkommende hitter bigfishgames.com også. Når alle disse muligheder er udtømte må jeg ty til Minestryger som jeg er ret sej til.

Skulle der sidde nogen derude med et par gode tidsfordrivssider så sig endelig til, og gerne inden jeg gaber kæben af led.


1 kommentar:

  1. hej Sine, coffeebreakarcade.com er også ret god :-) Lidt svær at finde rundt på i starten men det kommer hurtigt. Og så er komogvind.dk også en klassiker her hos mig, mest fordi der går sport i, at samle poletter! God fornøjelse med det :-)

    SvarSlet