mandag den 17. marts 2008

Uhh hvor er jeg aktiv.. :D

Er der nogen der har bemærket at jeg idag har skrevet liiidt flere poster end jeg plejer?

Jo, der er noget om snakken.. Jeg er simpelthen ved at gå til af kedsomhed over at være fanget hjemme, og for at få dagen til at gå er dette vist en fin opfordring for mig selv til at finde på noget at lave, for så har jeg da lidt at skrive om.. :D

Nu sover Gåsen endelig - kun 1½ time senere end normalt..

Til gengæld svinder det også betydeligt i bjergene af vasketøj.. 4. maskine er igang nu, og denne lille stak er det sidste der mangler.

Jeg har også lige snakket med en flink fyr hos noget hvidevarehalløj som gerne ville komme og hente vores vaskemaskine og tørretumbler engang efter påske. Maskinerne har stået og samlet støv i knap et år, så nu må det vist være på tide at de kommer ud. Vores boligforening fik vaskekælder sidste år, og da vores vaskemaskine stod af, var det oplagt at bruge kælderen i stedet. Jeg synes det er ok, men Martin bander over det, fordi han har en formodning om at vores tøj vil blive smidt på gulvet hvis vi ikke lige står der når maskinen er færdig, men det er nu ikke sket endnu.. LOL

Som det ser ud nu står maskinerne under bordet på vores "kontor" og den plads kunne jeg sådan set godt tænke mig at inddrage til bl.a. vasketøjskurve, men mon ikke der også sniger sig lidt hobbyhalløj ind under også. Jeg mangler kun at investere i et par bordben så pladen kan holde sig oppe uden maskinerne at støtte på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar