onsdag den 23. juli 2008

Uhh jeg har fået en advertiser.. :D

Hvis I i fremtiden undrer jer over at der kommer flere indlæg her på engelsk, er det fordi jeg har hyret mig en advertiser.. LOL

Hun hedder Tammy og vil holde jer ajour med hvad jeg har af nye ting, plus hvis der skulle være et udsalg i ny og næ.. Jeg er jo ikke ligefrem kendt for at være den allermest meddelsomme, så nu skulle der gerne blive rådet bod på det!

Jeg kan lægge ud med at fortælle at alt i min personlige shop er sat ned med 50% frem til 1. august, fordi jeg lukker.. Jeg lukker ikke helt, jeg lukker bare der! Jeg har valgt at satse 100% på templates'ne som jeg sælger hos Scrap Orchard.

Skulle man få lyst til en template, er der "Gas Sale" på SO i øjeblikket.. Køber man for $10+ får man $4.08 retur.. Det gælder i øvrigt samtige varer så det er bare med at fedte derind, for der er rigtig meget lækkert!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar