søndag den 13. januar 2013

Dagen derpå..

På forunderlig vis vågnede jeg op helt uden tømmermænd. Jeg havde ellers regnet med, at der nok var lidt - det er trods alt ikke hver dag at jeg drikker 1½ flaske vin + det løse, og normalt skal der virkelig ikke ret meget til, før jeg bliver tømmermandsramt. Men åbenbart ikke denne gang. Tak for det!

Jeg havde ikke handlet ind til morgenmad, men vi gik ombord i køleskabet for at se, om ikke der alligevel var lidt at komme efter.

Resultatet blev en dejlig æggekage med de sidste rødder og noget fennikel som var til overs fra gårsdagen, kartofler i skiver og det sidste serrano på toppen og nå ja, naturligvis masser af purløg.

Jeg havde rent glemt hvor taknemmelig sådan en æggekage er - har du rester? Lav en æggekage!

Resten af weekenden blev brugt på et besøg på loppemarked.. Jeg vil gerne have mig et spejl a la det her:


Desværre var der ikke det store udvalg, så jeg måtte gå tomhændet hjem.

Jeg endte med at gå i Føtex og trøsteshoppe, jeg faldt nemlig over Marco Effekten som lydbog. Jeg købte jo bogen, men kom aldrig rigtig igang med den i julen.. Nok hovedsageligt fordi jeg var travlt beskæftiget med at sms'e med P..
Jeg vurderede at jeg nok heller ikke ville få læst den hjemme, den blev derfor doneret til mine forældres bogsamling.

Med lydbog i lommen hastede jeg således hjem og gik igang.. Jeg kunne med fryd erfare, at det er den samme oplæser, som har læst de andre bøger i serien op for mig.. Jeg elsker hvordan Githa Lehrmann læser, og særligt hendes version af Assad er skøn! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar