onsdag den 9. januar 2013

Januar update..

Skulle det være gået nogens næse forbi, så er det blevet 2013..
Jeg tilbragte nytåret i Kolding sammen med Laura, mine forældre samt Gitte og Knud, som mine forældre traditionen tro altid holder nytår med.

Hovedretten hos mine forældre nytårsaften var den samme som den altid har været.. Hamburgerryg med grønlangkål, brunede kartofler og kålpølser. Sådan er det bare, det er der ingen der skal lave om på. Særligt ikke fordi min mor laver verdens absolut bedste grønlangkål!

Billedet er lånt - mors grønlangkål er noget mere cremet

Årets dessert var citronfromage som altid er dejligt. Tak for det Gitte!

Da nytåret var truttet ind og Laura var puttet i seng, trillede jeg ind omkring et vennepar og sagde godt nytår der. Vi var alle lidt slatne, så det blev kun en kort visit, men rart lige at få sludret med dem igen.

Det var således for mit vedkommende et meget stille og roligt nytår. Dagen efter tog Laura og jeg toget hjem. Laura skulle i skole allerede d. 2. og jeg skulle på job, så der var ikke rigtig tid til at blive hængende længere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar