tirsdag den 21. august 2007

Doodle udfordring..

Så blev der lige plads til et LO mere.. Ja det går hurtigt i øjeblikket!! ;)
Udfordringen lød ganske enkelt på at lave et LO med doodles, og det har jeg hermed gjort.. LO'et startede godtnok som noget helt andet, men dette er altså det færdige resultat.

Jeg har brugt skitsen som Diana sendte så godt som jeg nu kunne, men jeg synes godtnok det er svært med skitser, når man ikke har et billede på. Jeg er bedre til at se det for mig, når nogen allerede har scrappet skitsen.

4 kommentarer:

  1. Aiii, hvor godt. Du siger bare til hvis du skal bruge flere skitser ;-) Fedt LO - jeg MÅ altså forsøge det digi scrap engang....

    SvarSlet
  2. Sikke en dame ... lækkert LO :o) Kan dog ikke forstørre det så jeg kan læse teksten.

    SvarSlet
  3. Oi oi oi hvor er det her bare FLOT !!

    SvarSlet
  4. Wow hvor er det bare lækkert Sine, lige den stil jeg er vild med 5*
    Hun er altså bare for kær den lille gås :)

    SvarSlet