lørdag den 4. august 2007

Lidt nye kort.. :)

Mette ringede tidligere på ugen for at høre til min kort-mojo. Den var jo sådan set i orden, så hun fik lov til at bestille et par kort.. 1 til Oskar som fylder 1 år, og et til hendes forældre som også har fødselsdag.. Jeg fik frie hænder, men spurgte dog alligevel lidt ind til farver og sådan. Oskars kort måtte gerne være i pasten grøn og blå.. Dette var de farver jeg havde der kom tættest på.


Papiret er MME. Det er deres Bohemian - Barefoot serie, og båndet er BG's Blitzen serie. Alt det sorte er rub ons.

Taggen kan drejes til side så kortet kan åbnes. Inden i er der så en kvart cirkel vellum til at skrive på.

Mettes mor og far får en Weber grill - derfor det lidt brændte og flammede look. :) Taggen kan tages op så de kan skrive en hilsen der.

Jeg har brugt papir fra BG's Scarlet's Letter og bl.a. holy cow rub-ons. Papiret til taggen er fra BG's Phoebe serie.

Jeg er SÅ glad for at jeg endelig fik taget hul på Scarlet's Letter serien.. Jeg er helt pjattet med papiret, og nænner næsten ikke at bruge det, men nu skulle jeg altså bruge en sort. :) Måske det bliver nemmere at bruge når pakken ikke er intakt mere?

Begge kortene er 15x15 cm.

1 kommentar: