torsdag den 13. september 2007

Der sker ikke så meget..

Jeg har totalt scrappetrang, men mangler lige at finde tiden til det.. I denne uge skriver jeg mit projekt til svendeprøven, og det er godtnok imponernede som det kan overskygge al anden tankevirksomhed. Jeg er på nuværende tidspunkt stort set færdig med selve teksten.. Nu mangler "kun" kalkulationerne.. Det hele gled glat indtil igår hvor jeg fandt ud af at jeg havde glemt at skive lidt om bakterier.. AAARGH!!! Jeg har simpelthen ikke plads til mere i projektet, hvor den sværeste opgave næsten er at holde sig inden for de max 15 sider..
Nå.. Jeg må vel forsøge at klippe lidt i det, selvom det ikke ligefrem er indlysende hvor jeg skal klippe.. *suk*

Beklager denne klagepost.. Ville bare lige forklare hvorfor der ikke bliver scrappet så meget pt.. ;)


------------------

Nåja.. Olde blev meget glad og svigermekanikken med.. Hvis jeg kender dem ret er det lille album blevet flashet til det meste af Thisted.. ;)

1 kommentar:

  1. Argh, kender det - sidder selv med en speciale synopsis og har meget mere lyst til at scrappe ;-)

    SvarSlet