fredag den 7. september 2007

Når Charlotte gør det..

Ja altså når Charlotte flasher navneskilt, så vil jeg også!!

Her taler vi naturligvis om navneskiltet vi skal have på til Scrap-A-Mania i morgen.. :D

Jeg har brugt navneskiltet vi fik sidste år og ændret det en smule.



Jeg har været så betænksom at gøre sådan at papiret i den kan skiftes ud efter humør eller outfit den pågældende dag, så skiltet er meeeget anvendeligt..
Ja for jeg tager jo til conventions konstant, og så er det vigtigt ikke at have det samme på hver gang.. ;)

Her er det endelige resultat.. :D




Nåja så har jeg jo fået kørelejlighed.. :D Jeg kører med Merete aka Mermic.. Vi har aftalt at mødes allerede klokken 8.. *gys* men så er vi der forhåbentlig i god tid, med plads til diverse omveje og hvad har vi.. Det bliver bare SÅ godt!

Jeg har et hemmeligt projekt igang som jeg ikke kan skrive om her på bloggen, men det har jeg i hvert fald tænkt mig at nørkle med i morgen.. Jeg håber at der er en masse der har dies og tænger med.. Som ikke har noget imod at låne lidt ud vel at mærke, for jeg får brug for en masse forskelligt.. ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg må indrømme, at jeg bestemt bedst kan lide det nyeste navneskilt. ;o)

    SvarSlet
  2. Åh, er ikke startet på navneskilt, det bliver vist først når vi sidder der i morgen at jeg når det :-@
    Jeg har mine dies med i morgen, men jeg har jo ikke et udvalg der når Charlies til sokkeholderne ;-)
    Glæder mig til at se dig i morgen ...

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet flot dit nye navneskilt. Jeg bliver nødt til at genbruge det jeg lavede til Sverigesturen. Ville hellere bruge tiden på en blog-roll ;-)

    Jeg har også mine dies med til i morgen. Du kommer bare forbi og låner løs, hvis der er noget der kan bruges.

    SvarSlet
  4. Snyyygt navneskilt :o)
    Ja man kan da kun sige at det blev til det bedre. Godt med lidt genbrug :o)

    SvarSlet