fredag den 28. marts 2008

Ejj.. 4 mod 1!

Jeg må tilstå at i min egen lille afstemning var det mig selv der stemte på Laura. Nu hvor showet er overstået holder jeg sådan set fast i min stemme.. Jeg synes helt klart at Laura trængte mest ud over scenekanten.. Lige indtil det sidste nummer hvor hun bare blev jordet SÅ vildt. Nummeret lå efter min mening ikke ret godt til Laura. Det var for dybt og hun formåede ikke rigtig at gøre det spændende. Det gjorde Martin. Om det så gjorde en forskel at man havde hørt nummeret før, skal jeg ikke udelukke, men da Laura sang den var det bare en ligegyldig sang, og da Martin gjorde det var den pludselig på nippet til at være god. :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig, og jeg syns det er lidt unfaír, på forhånd at vælge en sang, som ikke står ret godt til den ene deltager... :-(

    SvarSlet
  2. People should read this.

    SvarSlet