søndag den 23. marts 2008

Endelig..!!!

Så fik jeg endeilg installeret Photoshop igen.. Jeg mangler godtnok stadig det meste af mit digital dims men jeg håber at få det overført engang i næste uge.
Jeg måtte dog liiiige investere en smule. Nu har jeg ikke lige fået sat navne på mapperne endnu, men med det lille udvalg jeg har her er det til at overse. Jeg har kun brugt sager fra Tracy Ann og marts' Songbird Avenue pakke. :)
LO'et har endnu ikke fået en titel og heller ikke noget journalling da jeg stadig mangler lidt alphaer.

Billedet er taget en af de sidste dage med skoldkopper, men kinderne var heldigvis ikke så hårdt angrebet, og så har jeg retoucheret det sidste. Ja ja.. Bare rolig. Jeg skal nok scrappe skoldkop billeder også. ;)

2 kommentarer:

  1. Ih ja man er helt handicappet, når teknikken svigter! Lækkert forårsagtigt LO du har lavet med gåsen!

    SvarSlet
  2. Åhr, der er lækre sager i de kits. Ja foråret er lige om hjørnet, dejligt!

    SvarSlet