tirsdag den 16. juli 2013

På den igen.. :)

Det står ikke helt stille i Sineland, jeg er bare som altid en anelse dårlig, til at huske at blogge..

Jeg tager lige et kig i telefonens billedarkiv, så vi kan få en kronologisk update. :) (denne post bliver laaang)


100 dage med P.. <3



Jeg har lavet mine første kys (med hindbær og hvid chokolade)..


Gåsebarnet blev lockoutet, og havde hjemme-hjemkundskab..


P og jeg havde kæresteweekend og spiset muslinger på No. 22..


Vi spiste også Sushi..


Vinkede til Holger..


Drak os stive i cocktails på hotellet..


Og så solopgangen..


Det blev forår..


Gåsebarnet var til optagelse..


P og jeg var ude og spise på vores 4-måneders dag..


.. og jeg fik smukke blomster.. :)



Tess gik kold.. Igen!


Søren, Laura og jeg var på roadtrip..


Pinsen blev holdt på Bakken, og Andrea blev kun lidt beskidt..


Laura "vandt" en slange..


Vi var til Vi Rocker i regnvejr..


Men humøret var højt, også da Kongsted spillede.. :)


Jeg fandt et par nye lopper..


Gåsen og jeg fik suttet tæer..


Jeg begyndte at spille softball..


P og jeg havde 5-måneders dag, og jeg fik lækre solbriller..


Mette (meddetlysehår) og jeg drak cocktails på Salon 39..


Jeg købte et par nye sko..


Vi fjollede..



Jeg blev del af et nyt projekt..


P og jeg drak mærkelige øl på Falernum..


.. og var til sommerfest hos Familien Stenander


.. og Sct. Hans koncert på Christiania..


.. med Panamah og Barbara Moleko..


Vi holdt kæresteweekend på Bornholm..


Med flot udsigt fra hotellet..


.. og fine små strandhuse..


.. og en smuk kirke..


Blå himmel og hvidt sand..


.. og klipper ved Gudhjem..


.. og Rokkesten..


.. og en restaurant med en gås..


.. og en fantastisk kæreste og god mad! <3


P og jeg havde 6-måneders dag, og jeg fik nye (tiltrængte) sko..

Gåsen og jeg var på kanalrundfart med Louise og Damian..




Og i sejlklubben og spise flæsk..


Og på stranden..


Og i biografen..


Og i hi..


Jeg købte flere nye sko..



.. og Gåsen og jeg var på stranden igen..


.. og vi kom under.. Helt under!


.. også i et noget mindre, men ca. lige så koldt "hav"..


.. og jeg scrappede for første gang i flere år!


Det var seneste update.. Nu er vi vist up to speed igen.. :D (beklager den lange post.. ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar