torsdag den 22. marts 2007

Jubelen vil ingen ende tage!!

Åhh jeg bliver nødt til at skrive dette på dansk, for ihh hvor er jeg glad!

Jeg har med Karens hjælp endelig fået hul på Digitalscrap bylden.. Ikke noget stort hul, men dog et hul.. Karen har lavet et par videotutorials og efter at have nærkigget dem har jeg nu lavet et LO med hjælp fra en template. Templatet jeg har brugt er den samme som i Karens video. - det skulle jo ikke blive for svært.. ;) Det er lavet af Jen Caputo og kan hentes på scrapbookgraphics.com. Papiret jeg har brugt er også af en designer som Karen har anbefalet i sin blog, nemlig Holly McCaig.



Det var super nemt, men jeg skylder Karen al æren.. Jeg havde aldrig fundet ud af det på egen hånd.

Mit næste problem bliver så bare billederne, da næsten alle de billeder jeg har af Gåsen er af så lav opløsning at de passer i en mail.. ØV!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar