søndag den 9. december 2012

Min bogreol..

Min post igår mindede mig om et site jeg fandt for noget tid siden, nemlig Gyldendals virtuelle bogreol "Din Bog Min Bog".


Her kan du oprette sig som bruger, og så får du din helt egen bogreol. Du kan se hvad dine venner læser og har læst, og se deres anbefalinger.
Du kan desuden lave en liste over bøger du har tænkt dig at læse, således at du ikke så nemt glemmer dem inden du når så langt.. Hvis du er lige så glemsom som jeg altså.. ;)

Jeg havde for nyligt en del credits hos Audible hvor jeg køber de fleste af mine lydbøger, så jeg købte en ordentlig røvfuld klassikere, som jeg påtænker at skulle igang med en dag jeg får lyst. Lige nu læser jeg The Help, som er rigtig god - både bogen og filmen.
Den handler om livet for de farvede barnepiger/husholdersker i USA i de tidlige 60'ere, da forskellen mellem sort og hvid var så markant, at selv tanken om at de skulle bruge samme toilet, var nærmest utålelig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar