onsdag den 16. januar 2013

Skabsitaliener..



I uge 7 er der Copenhagen Dining Week. Det betyder, at du kan komme billigt ud og spise, på restauranter som normalt ikke nødvendigvis ligger i den billige ende.
Prisen er fast - 3 retter mad for 200 danske kroner. Restauranten forbeholder sig så retten til at fastsætte menuen, men mon ikke der er noget imellem, som kan friste iblandt de knap 100 tilmeldte restauranter? Jeg har i hvert fald udset mig et par favoritter.

Metodisk som jeg er, gik jeg listen igennem og skrev navnet ned på de restauranter som virkede tillokkende. Der tegnede sig dog hurtigt et klart billede - jeg er åbenbart skabsitaliener!! I hvert fald var der ikke mange af de italienske restauranter, som undgik at komme på min liste.

Hvad er du mest til?

Pladserne er endnu ikke frigivet, men du kan stille dig i kø, så du får besked, når det er din tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar