mandag den 28. januar 2013

Skulle man begynde..

.. at sy?

Som jeg nævnte den anden dag, så har jeg stort set aldrig syet noget efter mønster.. Jeg vil så i samme åndedrag sige, at jeg aldrig har syet andet end fastelavnskostumer og et par enkelte oplæg i nogle bukser.. Og så naturligvis de obligatoriske grydelapper i håndarbejdstimerne.. Det er altså ikke fordi jeg er den store øjemålssyerske.
Min mor har altid syet meget, og er knald dygtig til det, og når jeg hopper rundt på diverse blogs som f.eks Rapedikke som laver finurligheder med kontrasttråd, eller Dana fra MADE, som syr i friske farver, og sprøjter den ene pæne ting ud efter den anden, så bliver jeg alligevel lidt lun på tanken om selv at kreere..


Sad og surfede efter mønstre og faldt over ovenstående retro billede.. Jeg synes at jakkerne ovre til venstre er ret søde, men hvad sker der.. Brugte børn ikke bukser dengang? :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar