onsdag den 4. september 2013

Scrap scrap scrap.. :)

Jeg er begyndt at scrappe lidt igen, og har fundet en fin månedlig challenge på Pixels & Co. som svarer nogenlunde til, hvad jeg får tid til at scrappe, sådan på månedlig basis.

Mit layout for august så således ud:


Pixels & Co.s challenge består altid af tre dele (design, photos og words) og hver del har tre niveauer. I august lykkedes mig at få alle kriterierne med på et enkelt layout - jeg synes egentlig at jeg slap ret godt fra det. :)
Her i september har jeg indtil videre lavet dette layout


Det opfylder kun en af kravene for design delen, så der er altså rig mulighed for at lave flere layouts.

Nu må vi se hvad det biver til.
På lørdag afholder de Speed Scrap kl. 18, som jeg har tænkt mig at deltage i. Det er ikke ret tit at der er speed scrap på tidspunkter hvor jeg som europæer kan være med - oftest foregår de om aftenen US tid, dvs. midt om natten her, og det er jeg vist blevet lidt for gammel til *host*.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar