onsdag den 8. august 2007

At begrænse sig..

Det der med at begrænse sig har altså aldrig været min stærke side. Jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal kunne planlægge et LO som f.eks. min mor gør det. Jo altså jeg tænker en overskrift, og tænker hvor mange billeder der skal være på siden, og har da også en idé om hvor de skal stå.. Men det der med papiret.. Æjh..!!!

Jeg har nu pakket mine nye tasker og er klar til at tage til crop hos Diana, men jeg har jo oceaaaaner af alt for meget med.. I tasken er der ikke mindre end 6 forskellige serier papir plus det løse, og jeg har altså "kun" pakket billeder til at scrappe 5 LO's

Har også lige kigget på toten, og mon ikke 4 sakse er nok?!?!


Alligevel kan jeg ikke finde det i mig, til at tage noget fra. Toten er som den er, for så ender alle mine ting også på den her hjemme. Ellers har tingene det med at forsvinde.
Måske jeg bare skulle komme ud noget oftere? Dettte må være træning til Scrap-a-mania d. 8 september.. Måske jeg har lært noget inden da!

3 kommentarer:

  1. Ha Ha kender det godt Sine, tænk nu hvis det man lige skulle bruge lå derhjemme, så er hele aften jo ødelagt. (tror man) Jeg kunne også godt tænke mig at have den evne din mor har. Jeg beundre hende at hun altid har styr på det :-) God fornøjelse i aften. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet.

    SvarSlet
  2. Ja, du må komme ud lidt oftere ;-) Og det var da godt at du havde så mange sakse med, så Majer kunne låne lidt af dem, hæhæ.
    Tak for en super hyggelig aften, det må vi snart gøre igen :0)

    SvarSlet
  3. Tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt, selvom du lokkede mig ind i gågaden i bil ;-)

    Jeg synes at det var godt, at du havde taget så mange sakse med. Så var der lige en skarp én, som jeg kunne bruge til mine bånd, når nu min egen var blevet lidt sløv. Så tak for lån :-)

    SvarSlet