tirsdag den 14. august 2007

På tide..

Ja måske var det på tide at vise hvad jeg lavede da jeg var i Allerød hos Diana og de andre tøser..
Jeg øver mig lidt i white space for tiden, og det bærer mine idéer tydeligt præg af.

Jeg har brugt papir fra MME og BG, en del rub-ons fra forskellige producenter, båndene er også fra BG og så lidt hvidt Bazzil fra Charlie.. :D Nåja, så gik jeg også lige amok med lidt sandpapir fra mors værktøjskasse - Tak mor! :)

Billedet er godtnok ikke af nyere dato, men jeg vil gerne have en side for hver måned i Lauras bog, og der er altså en del huller..

5 kommentarer:

  1. SUPER flot LO Sine! hihi synes dine papir LOs bærer præg af digi inspiration - du ved, masser af revne papirer, lidt dims hist og her og super flotte detaljer! Håber snart på endnu en scrap aften..hvor jeg så ikke skal have migræne! KH Karen

    SvarSlet
  2. Super flot, især er jeg vild med de rammer du har rundt om billede, fed måde du har sat dem på !

    SvarSlet
  3. Super lækkert Gåse LO.
    Er vild med stilen. Kan ikke selv finde ud af, ikke at bruge alt pladsen, men det ser hammer godt ud :o)

    SvarSlet
  4. det ahr du da gjort rigtig godt, super flot. jeg er vild med hjerterne og rammen

    SvarSlet
  5. Jaaah... så blev det færdigt. Superflot, selvom jeg jo nok kunne finde på noget at udflyde de "tomme pladser" med ;-) *LOL*

    SvarSlet