fredag den 31. august 2007

...som JEG vil!

Jeg sad sådan og havde lyst til at scrappe et eller andet, og disse billeder kom frem af gemmerne.. Martin hader hatten, men jeg synes den er såååå sød. Om hun skal have dem på eller ej er bare desværre ikke op til os. Det styrer hun helt selv, og det endda med temmelig hård hånd!

Credits:
De 2 slags papir og hjørnefolden er fra Holly McCaig
De 2 journaling blokke er fra Catrine
Lables (dem er jeg altså bare helt vild med) og den lille papirramme er fra Birgit
Syningerne er fra Syrin
Rammerne er fra Katie Pertiet
Notebook doodlen er fra Ash Olson
og blomsten er hjemmelavet.

Jeg har besluttet mig for at næste gang jeg skal ønske mig noget lidt større vil jeg have en "tablet".. Altså sådan en pen til computeren så jeg kan tegne med den i stedet for at bruge musen..

Nåmen i morgen kommer min kære fru moder på besøg og bliver helt til lørdag.. :D Vi skal scrappe og sludre og alt det der.. Jeg håber bare at Gåsen giver os lov, for hun skranter lidt disse dage.
Søndag tager jeg til scrap hos Diana og det bliver garanteret knald hyggeligt.. :D Så er spørgsmålet bare om jeg helt har glemt at scrappe papir..? ;)
Under alle omstændigheder skal jeg se at komme i form, for d. 8. står den jo på Scrap-a-Mania i Ringsted.. SÅ skal der scrappes amok.. Eller.. Ja nu får vi se hvor meget jeg får lavet, eller om jeg kommer til at sidde og sludre hele dagen..

Scrap udfordringer modtages med kyshånd!

1 kommentar:

  1. Aiii, hvorfor lokker du ikke Mutti til at blive til søndag og så tager hende med herop, det kunne da være hyyyyggeligt !!

    Og seføli kan du huske hvordan du scrapper papir, du var da vældig effektiv sidst du var her, hmmmm eller ikke, hahaha.

    Glæder mig til at se dig

    SvarSlet