torsdag den 6. december 2012

Intet nyt er godt nyt..

Det er jo ikke fordi det er noget nyt at jeg er dårlig til at poste på min blog.. Det er sikkert heller ikke noget der bliver lavet om på foreløbig, men en enkelt årlig statusupdate kan det da godt blive til. ;)

Nu står der jo i emnelinjen at intet nyt er godt nyt, og sådan er det da også det meste af tiden. Jeg må dog tilstå at der er sket rigtig meget "nyt" siden mit seneste blogindlæg.

Sidst jeg postede arbejde jeg stadig hos DGI-byen.. Der stoppede jeg lige før jul sidste år, altså for godt et år siden. Fra nytår i år bestred jeg et dejligt barselsvikariat hos Radisson Blu som konference konsulent, men som det er med barselsvikariater ender den slags jo. I oktober i år udrandt mit vikariat således, og jeg måtte ud i den store vide verden og stå på egne ben.. Det varede dog kun kort, for blot 14 dage senere startede jeg som konsulent ien lille IT virksomhed hvor jeg er nu..

Nå.. Hvad ellers er der sket.. Nåå ja, en lille detalje.. Jeg er flyttet "hjemmefra" til en dejlig lille lejlighed i det ydre Valby. Laura er flyttet med, men kun hver anden uge.
Jeg er fantastisk glad for alt det nye i mit liv - det er alt sammen bestemt til det bedre.

Jeg håber at jeg kan finde ud af, at poste lidt oftere, men som altid må der endelig ikke lægges for meget i det - jeg lover INTET!

Skulle du alligevel føle trang til at holde dig opdateret, har jeg påført en lille kasse her ude til højre, hvor man kan se mine seneste instagrambilleder.. Dem er jeg liiidt bedre til at opdatere.

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar