torsdag den 20. december 2012

Madpakker..

Laura kan godt lide madpakker.. Ikke så meget det at det er i en madkasse, mere det at der i vores version af en madpakke er en hel masse forskelligt.
Ofte når jeg i weekenden spørger hende hvad hun har lyst til at spise til frokost, bestiller hun madpakke, og så er vi helt enige om, hvad det indebærer..
I søndags lavede Laura frokost (madpakke) til mig. Hun synes det er fedt, at få lov til at lave mad til mig, og jeg bliver forvist fra køkkenet imens hun kokkererer.
Dette var dagens frokost:


Hun var ret stolt over, at hun selv havde fundet på at skære brødet i trekanter - det gør jeg nemlig normalt aldrig. Bananen var i øvrigt snedigt gemt under brødet, som en dessertoverraskelse, og hun var lige ved at dø af spænding, da hun spurgte om jeg havde fundet hendes lille surprise.. ;)

Dette er en morgenmad hun præsterede for godt et halvt år siden.. Samme madpakkekoncept. :D


Ja, du så rigtigt.. 4 stykker med zombiehjerne (rullepølse)!!
Hun forklarede det med, at der både skulle være til hende selv, Mario, Luigi og Prinsesse Peach.. De spiste alle op, med undtagelse af et halvt stykke rugbrød. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar