lørdag den 8. december 2012

Jussi..

Har du læst om Afdeling Q? Hvis ikke, så er det bestemt på tide. Jussi Adler-Olsen har begået en fantastisk serie om politibetjenten Carl Mørck, og der er netop udgivet en ny bog i serien. Normalt "læser" jeg stort set altid mine bøger som lydbøger, for så kan jeg lave andet imens. Sætter jeg mig med en rigtig god gammeldags bog, kommer jeg ikke op til overfladen før bogen er slut, og nogen gange er det bare ikke særlig praktisk, når man også af og til har et liv der skal passes. Men altså.. Jeg er så pjattet med Afdeling Q, at jeg rent faktisk overvejer at købe bogen som BOG. Måske jeg skulle bruge et par juledage på at konsumere den, imens livet alligevel står på standby..

1 kommentar:

  1. Syns bestemt du skal købe bogen, og du har jo ikke noget at bruge den til år den er læst.... Så kan du jo bare lade den ligge her hjemme ;))

    SvarSlet