onsdag den 13. februar 2013

Stemningsbilleder..

Jeg er glad for at lyset er på vej tilbage, men vejret udenfor er nu lidt omskifteligt..

Den anden dag skinnede solen ellers, men det pludselig vrimlede med store bløde snefnug udenfor. Billedet her er tager ca. 10 minutter senere, hvor fnuggene ikke er helt så store og bløde, jeg kan dog godt lide billedet, så det får lov til at komme med alligevel.


Dagen bød på fælles frokost - Jeg havde lyst til en rejemad og P havde cravings efter hønsesalat. Hjemmelavet vel at mærke..



Brødet var skønt "Babybrød" fra Bodenhoff, som var til overs fra morgenmaden, min rejemad var meget simpel.. Skiver af avokado i bunden, rejer, lidt mayo og æg på toppen, salt og peber og rigeligt citronsaft.

Ps hønsesalat var egentlig en kyllingesalat.
Til to stegte kyllingefileter brugte han ca. to spsk. mayo, en god tsk. dijon sennep og 1 mellemstor drueagurk. Han smagte til med salt, peber, citron, paprika og lidt sukker. Det blev serveret som det fremgår, med ristet brød og sprød bacon.

Det blev heller ikke den dag min kur startede, men det smagte fantastisk! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar